Politica de retur

SCHIMBURI/RETURURI/GARANTII

ATENTIE: In caz de retur ,se vor retine cheltuilelile cu transportul ,chiar daca acestea NU  au fost achitate  initial de catre client (pentru comenzile mai mari de 190 ron) ! Valoarea costurilor de expeditie este de 16 ron.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. 
Politica de returnare este conforma Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

In cazul in care ,comanda nu corespunde asteptarilor dvs., aveti  posibilitatea de a efectua schimbul sau  sa solicitati restituirea sumei achitate ( mai putin costurile cu transportul), in termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului.

 Conditii de returnare :

                    -marfurile trebuie sa fie returnate in ambalajul original,neutilizate, curate, cu

                    etichetele   intacte, cu toate accesoriile,  fara urme de folosire, defecte, pete,etc.

                    -marfurile trebuie sa fie insotite de dovada achizitionarii  -factura originala.

                    -impreună cu bunurile trimise inapoi, consumatorul este obligat să returneze toate     

                     produsele care au fost primite gratuit, cu titlu de CADOU (daca este cazul).

                    -va rugam sa  returnati marfurile, ambalate intr-un mod care sa asigure

                    siguranta continutului lor,  ca sa  poate ajunge la magazin intr-o stare intacta. 

Bunurile deteriorate in timpul transportului din cauza livrarii necorespunzatoare de catre client , nu vor fi rambursate/schimbate. 
Daca optati pentru expedierea unui alt produs ,in schimbul produsului returnat, costul expedierii acestui produs catre dumneavoastra ,  va fi 15 RON, suma pe care va trebui sa o achitati. 

   Bunurile care nu vor fi considerate rambursate :

                       -bunurile trimise după termenul limită, fara dovada cumpararii, fara etichete sau cutii,
                        murdare, deteriorate. Acestea  vor fi returnate catre client pe cheltuiala lui.

Din motive de igiena NU SE ACCEPTA RETURURI PENTRU : chiloti,  catsuit-urile sau seturile care contin chiloti sau articole intime.

NOTA : exceptia o constituie  costumele de baie ,deoarece au folie de protective.Va rugam sa NU dezlipiti aceasta protectie  pana cand nu sunteti sigura ca veti opri costumul de baie.

Costurile de returnare a marfurilor sunt suportate de client.

Garantia:

                          -consumatorul are dreptul sa  i se returneze si sa i  se inlocuiasca marfurile ce prezinta  
                           defecte de fabricatie, cu  alte produse ,  fara defecte.

Plangerea va fi examinata de magazine in termen de 14 zile de la data primirii produsului returnat. 
In cazul in care ,este necesar un aviz al expertilor, timpul de ancheta  poate fi prelungit la 21 de zile calendaristice. 
In cazul în care, valoarea de inlocuire,   depaseste valoarea initiala  a produsului returnat, Serviciul Clienți va va informa asupra diferentei de plata.

Banii pentru bunurile primite se restituie în termen de 10 zile calendaristice de la data primirii expedierii,

in contul clientului, care va fi transmis prin e-mail sau prin formularul de retur.

Nu se restituie valoarea costurilor de expeditie.

Produsele ambalate conform instructiunilor de mai sus , trebuie trimise la următoarea adresă:

SC PRO LOVE ,  sediul : strada 13 Decembrie,nr.9, Oras Brasov, Judet Brasov,cod postal 500173.

Formularul de retur poate fi descarcat aici.

 IMPORTANT:

Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre  expeditor!

Nu primim colete cu ramburs!

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse .