Politica de returnare

SCHIMBURI/RETURURI/GARANTII

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. 
Politica de returnare este conforma Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

În cazul în care ,comanda nu corespunde așteptărilor dvs., aveti  posibilitatea de a efectua schimbul sau  sa solicitati restituirea sumei achitate,  
în termen de 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului,mai putin costurile cu transportul.

 Condiții de returnare :

                    -mărfurile trebuie să fie returnate in ambalajul original,neutilizate, curate, cu

                    etichetele   intacte, cu toate accesoriile,  fara urme de folosinta, defecte, pete,etc.

                    -marfurile trebuie sa fie insotite de dovada achizitionarii  -factura originala

                    -impreună cu bunurile trimise înapoi, consumatorul este obligat să returneze toate     

                     produsele care au fost primite gratuit.

                    -vă rugăm să returnați mărfurile ambalate într-un mod care să asigure

                    siguranța conținutului lor,  ca sa  poate ajunge la magazin într-o stare intactă. 

Bunurile deteriorate în timpul transportului din cauza livrării necorespunzătoare de către client , nu vor fi rambursate/schimbate.
Daca optati pentru expedierea unui alt produs ,in schimbul produsului returnat, costul expedierii acestui produs catre dumneavoastra ,
va fi 15 RON, suma pe care va trebui sa o achitati. 

   Bunurile care nu vor fi considerate rambursate :

                       -bunurile trimise după termenul limită, fără dovada cumpărarii, fără etichete sau cutii,
                        murdare, deteriorate. Acestea  vor fi returnate catre client pe cheltuiala lui.

Din motive de igiena NU SE ACCEPTA RETURURI PENTRU : chilotii (exceptie fac costumele de baie ,deoarece au folie de protectie),

                                                                                             catsuit-urile sau seturile care contin chiloti sau articole intime.

Costurile de returnare a mărfurilor sunt suportate de consumator.

Garanția:

                          -consumatorul are dreptul să i se returneze si sa i  să înlocuiască marfurile ce prezinta  
                           defecte de fabricatie, cu  alte produse ,  fără defecte.

Plângerea va fi examinată de magazin în termen de 14 zile de la data primirii produsului returnat.
În cazul în care este necesar un aviz al experților, timpul de anchetă poate fi prelungit la 21 de zile calendaristice.
În cazul în care, valoarea de inlocuire  , depășește valoarea initiala  a produsului returnat, Serviciul Clienți vă va informa asupra diferentei de plata.

Banii pentru bunurile primite se restituie în termen de 30 zile calendaristice de la data primirii expedierii,

in contul clientului care va fi transmis prin e-mail sau prin formularul de retur.

Nu se restituie valoarea costurilor de expeditie.

Produsele ambalate conform instructiunilor de mai sus , trebuie trimise la următoarea adresă:

SC PRO LOVE ,  sediul : strada 13 Decembrie,nr.9,bl G9,Ap 20, Oras Brasov, Judet Brasov,cod postal 500173.

Formularul de retur poate fi descarcat aici.

 IMPORTANT:

Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre  expeditor!

Nu primim colete cu ramburs!

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse .